Tall Together Tall Together

Styling

In dit onderdeel kun je praten over herenkleding, kledingwinkels voor heren en de problemen tijdens het kopen van kleding.
Plaats reactie
Jope147
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 197
Geslacht: Man

Styling

Bericht door Jope147 » 20 okt 2014, 00:13

Ik ben een man van 1m97 afkomstig uit België.
Nu vroeg ik me af of er mensen ervaring hebben met je even te laten "restylen" als ik het zo mag noemen?
Ik verduidelijk: ik twijfel steeds of ik wel de juiste keuzes maak met mijn kleding gezien mijn grootte en de kleding die daar tegenover staat.
Is het niet te wijd, te kort, geen passende kleur,...
Ik denk dat ze in Nederland misschien al iets verder staan op gebied van kleding voor grote mensen, vandaar mijn vraag op dit forum...
Alvast bedankt voor de reactie(s)!

lengte19
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 205
Geslacht: Man

Re: Styling

Bericht door lengte19 » 06 nov 2014, 13:48

Hallo Jope,

Allereerst moet ik je zeggen dat ik geen mode-expert bent, maar ik herken wel een deel van je probleem.
Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak en voorkeur. Ik vind het vooral belangrijk dat de kleding die je draagt jou niet langer of dunner maakt. Dus dat de lijn van de schouders niet te ver over je armen heen valt, de ruimte van een shirt/trui om je middel niet te ruim is en het shirt/trui in ieder geval over de ingang van je broekzak valt. Verder kies ik meestal voor minder opvallende/felle kleuren, omdat wij natuurlijk al genoeg opvallen door onze lengte;)

Hopelijk kun je wat met deze informatie :)

groetjes

Plaats reactie