Tall Together Tall Together

Werkkleding

In dit onderdeel kun je praten over herenkleding, kledingwinkels voor heren en de problemen tijdens het kopen van kleding.
Plaats reactie
aabb
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 206
Geslacht: Man

Werkkleding

Bericht door aabb » 25 okt 2011, 19:44

hallo
weet iemand misschien waar ik extra lange werkkleding kan bestellen. het gaat om werkkleding voor in de wegenbouw dus van die oranje broeken met reflectie erop of iets in die richting

JP
Admin
Lengte: 207
Contacteer:

Re: Werkkleding

Bericht door JP » 26 okt 2011, 13:25

Zou eens informeren bij Bos Grote Maten Mode: http://www.langzijn.nl/adressengids/kle ... ergambacht

Die verkopen sindskort ook bedrijfskleding, weet niet of het al op de site staan anders moet je ze even bellen.

Anton205
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 205

Bericht door Anton205 » 18 mei 2012, 13:44

Ik had altijd problemen met de kniestukken die niet op de goeie hoogte kwamen.
Nu bestel ik mijn werkbroeken en werkschoenen bij http://www.wear2work.nl
Die zitten in Wijk bij duurstede, en hebben een webshop, maar daar staan alleen grotere werkschoenen op.
Voor mij bestellen ze het altijd, dus als je bel kunnen ze je wel helpen.

grunnpunx
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 217

Bericht door grunnpunx » 01 aug 2012, 20:15

Ik koop eigenlijk al mijn werkkleding bij snickers. ik draag nu zelfs werkbroeken prive omdat hun grootste maat (256) perfect past en ze zeer stevig zijn. ook verkopen ze reflecterende kleding (geel en oranje). de truien passen ook redelijk goed.

Ben eigenlijk nog op zoek naar een lange bodywarmer. Grote maten te over maar dat zijn allemaal breedte maten dus als er nog iemand een tip heeft...

grunnpunx
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 217

Bericht door grunnpunx » 01 aug 2012, 20:22

borisjandehoop
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 201

Bericht door borisjandehoop » 31 aug 2017, 17:22

Ikzelf ga liever gewoon naar de winkel om te passen, want heb al zo vaak mis gegrepen. En pas wanneer ik zeker ben dan koop ik online m'n kleding eigenlijk.. Laatst ben ik naar CDM Bedrijfskleding gegaan in Montfoort. Niet al te grote winkel, maar werd tenminste wel serieus genomen. En ja, nu koop ik de blaklader werkbroek (waar ik voor kwam) online. www.cdm-bedrijfskleding.nl mocht iemand geinteresseerd zijn.

Plaats reactie