Tall Together Tall Together

te lang

Vragen over de groei van uw kinderen?
Plaats reactie
tamara13
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 185
Geslacht: Vrouw

te lang

Bericht door tamara13 » 12 dec 2013, 14:16

Hoi, ik ben hier net nieuw.
ik ben 13 jaar en 185cm lang. Mijn berekening van de precieze lengte is tussen de 190cm en 195cm in. Mijn moeder is 172cm en mijn vader 178 cm. Er klopt iets niet. Ik ben altijd al zo groot geweest. Ik heb de lengte van een 21jarige. Ik word soms gepest op school want er zijn geen andere meisjes zo lang als ik. En een operatie durf ik nog niet aan, ik haat ziekenhuizen. Door mijn lengte lijkt het ook alsof ik zo dun ben. Ik ben namelijk 49,8kilo. Ik schaam me soms, want kleren kopen is moeilijk en mensen staren je aan als ik voorbij kom. Wie helpt me?

Loontje
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 182

Re: te lang

Bericht door Loontje » 13 dec 2013, 09:51

Hallo Tamara, ik ben 182 lang, mijn vader is 175 en mijn moeder 175. Ik heb 1 zusje en die is 167 geworden. Snap jij er nog wat van??

Als je echt bang bent nog langer te worden en als je een operatie overweegt dan zou ik daar werk van maken en niet te lang meer wachten. Bij de huisarts kan je het erover hebben. Zij kunnen je dan doorverwijzen en dan kan je (eventueel) alleen eens gaan praten en informatie vragen bijvoorbeeld. Je kunt altijd nog nee zeggen toch?

Indira
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 186

Bericht door Indira » 28 jul 2015, 14:04

Hey, ik ben ook 1.85m En ik heb wel een operatie gehad. En daar ben ik zoooooo ontzettend blij mee. Ik keek er heel erg tegenop, maar achteraf viel het heel erg mee! Ik raad iedereen aan om het te doen. Want na afloop ben je er zo blij mee. Het is voor 2 weken niet leuk. Maar je hele leven te lang zijn is nog veel erger. 1.85 is lang, maar niet vreselijk. Als je mensen van 1.85 tegenkomt heb (ik) je altijd gelijk een klik omdat je met precies dezelfde struggles zit. En zie het maar zo; kleine mensen hebben het ook zwaar.

Voumes
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 207
Geslacht: Man

Bericht door Voumes » 24 sep 2017, 20:37

Hey Tamara, ik ben 207cm en ik word ook altijd aan gestaard in het openbaar ik denk dat je er beter niet over na hoeft te denken. Ookal ben je nog al een stuk jonger dan ik. Vroeger was ik ook altijd de langste maar ik ben wel 135kg maarja gewoon door bijten :P

Ralf15
ukkepuk
ukkepuk
Lengte: 206
Geslacht: Man

Bericht door Ralf15 » 23 okt 2017, 00:14

Hey Tamara,

Ik weet zelf als 15 jarige met 2.06 meter als lengte precies hoe je je voelt. Ik heb zelf ook overwogen om een dergelijke operatie te laten uitvoeren, echter is dat idee in mijn geval van tafel geveegd toen bleek dat ik mogelijk zeer vervelende en belemmerende complicaties zou krijgen van zo’n operatie (betekent niet dat dit bij jou ook zo zal zijn). Daarom heb ik zelf maar geaccepteerd hoe ik ben en dat ik boven iedereen uitsteek, het is soms even doorbijten maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee en zal je jezelf accepteren en lekker in je vel voelen!

Plaats reactie