Op het moment rij ik een opel astra (1.6 16v) uit 1997. Prima auto, ook genoeg ruimte maar ben nu toch opzoek naar een wat snellere auto.
Mijn budget ligt rond de 5.000 euro. Auto's die mij vooral aanspreken zijn over het algemeen kleine lichte auto's, met een kleine maar pittige motor. Inmiddels ben ik al een tijdje opzoek, de volgende auto's heb ik al overwogen:
Clio RSI
Geweldige auto, pas erin maar bepaald ruim is deze auto zeker niet. Deze auto valt voor mij af omdat deze te krap is.
Megane coupe 2.0
Deze auto ziet er leuk uit, heb deze auto nog niet gepast, vermoed dat deze te klein is, heeft iemand hier ervaring mee?
205 GTI
De 205 GTI is voor mij op dit moment de beste keus, de auto is relatief goedkoop, en ik pas erin. Bovendien is er nog ruimte om de voorstoelen aan te passen zodat deze verder naar achter kunnen.
Golf GTI type 4
Mooie bak, pas erin maar tegenwoordig krijg je in die auto een 'sjonnie' stempel op je voorhoofd gedrukt. Golf type 4 en voorgaande typen vallen daarom voor mij af. De type 5 en 6 liggen boven mijn budget.
Seat Ibiza Cupra
Weet niet of ik hier in pas, iemand ervaring met deze auto's?
Heeft iemand hier meer ervaring mee? suggesties voor andere auto's om te proberen misschien?