La Redoute: Taillissime

In dit onderdeel kun je praten over schoenen, schoenenwinkels en de problemen tijdens het kopen van schoenen.

La Redoute: Taillissime

Berichtdoor cimmeque » 23 apr 2007, 15:39

Groot was mijn verbazing toen ik net na een zoekopdracht zag dat "Taillissime", de grote maten collectie van het postorderbedrijf La Redoute niet bekend was hier.

Komt het misschien omdat La Redoute enkel in België zit, en niet in Nederland bedeelt?

Ik heb maat 43 en bestel al meer dan 10 jaar (!!) schoenen bij Taillissime. Ze gaan tot 45. Super groot is de keuze niet, maar toch elk seizoen bestel ik 1 of 2 paar.
3 weken terug nog een mooi paar hazelnootkleurige half dichte lente-schoenen gekocht met een hakje van 5 cm, en was al -30%, dus iets rond de 45 euro betaald.

Jammer genoeg kan je op de website niet de grote schoenen zien ...
cimmeque
ukkepuk
ukkepuk

Berichtdoor BeP » 23 apr 2007, 23:02

jaaaaaaaaaaaawel...kan ze wel zien !

Een supertip !
Leuke schoenen zitten erbij hoor....en 'gewoon' tot maat 45 !

Maar ja...niet voor nederlanders ? Althans, kan niets vinden over leveringen in Nederland ?
BeP
klein duimpje
klein duimpje

Berichtdoor Marlon » 23 apr 2007, 23:47

Ik heb ze op mijn Belgische startpagina staan maar volgens mij kan je vanaf NL niet bestellen daar :(
Marlon
grote reus
grote reus

Lengte: 1
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor cimmeque » 24 apr 2007, 17:12

als iemand geïnteresseerd is, wil ik wel een "ruil" doen met een Nederlandse!

Dus ik bestel voor jouw bij de Belgische La Redoute, en iemand besteld voor mij dan bij bvb Neckermann.

idee?
cimmeque
ukkepuk
ukkepuk

Berichtdoor BeP » 24 apr 2007, 22:18

Klinkt ideaal, maar dat is een gedoe...Het moet van het ene naar het andere adres gebracht >< gehaald >< gestuurd worden...en als het dan niet past...of het loopt mis, zit de ander met de kosten...
Best een risico hoor...
BeP
klein duimpje
klein duimpje

Keer terug naar Schoenen