Ik ben al eeuwig op zoek naar een joggingbroek of sportbroek die lang genoeg is. Ik kan voor mijn broeken vaak slagen bij Zara omdat de broeken daar lang zijn en ze ook maatjes voor dunnere vrouwen hebben. Echter.... een zwarte sportbroek is al heel lang mijn wens en deze heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Heeft iemand nog tips?
Dan ga ik daar zeker eens kijken, is het niet zo dat de lengte ook van de breedte afhankelijk is, want dat is het probleem waar ik vaak tegenaan loop...
Ik heb van de zomer een lange zwarte sportbroek gekocht bij Intersport van het merk NIKE. Blijkbaar heeft NIKE ook lange maten. Zit perfect! Als ik nu op de nike-site kijk, lijk ik geen lengtematen te zien. In mijn broek staat de maat LT (en GL), waarbij de T voor de lengte staat.
Bij New Yorker hebben ze soms sportbroeken/joggingbroeken die smal zijn maar wel heel lang vallen. Daar heb ik een witte joggingbroek vandaan die me op de voet valt (binnenbeenlengte van 90 cm) En America Today inderdaad. En laatst liep ik tegen een lange joggingbroek aan voor maar 7 of 8 euro bij Takko. Die hadden ze in wit, zwart, blauw, paars en nog wat kleurtjes dacht ik. http://www.takko-fashion.com/nl/ Even bij filiaalzoeker kijken of er een winkel bij jou in de buurt zit.
bij de V&D heb ik vorig jaar een zwarte sportbroek gekocht. Bovenaan strak, onderaan wat wijder. Het merk heet Yellow Sport(s). Valt erg lang en is niet duur, was geloof ik max. €25,- kwijt.
Nou iedereen harstikke bedankt voor de reacties! Ik ben idd bij America Today geslaagd. Moest hem wel een maatje te groot kopen, maar het kan er voor even mee door. Heb iig voor de toekomst genoeg adressen gekregen dus dat gaat helemaal goed komen!
In welke plaats zijn jullie geslaagd bij America Today? Bergen op Zoom heeft en krijgt ze niet meer in de collectie, Mijn schoonzus uit Nieuw-Zeeland wil er nog 4 (heeft er al 4!!!) hebben. Mijn schoonvader komt volgende maand en dan wil ik ze graag meegeven.