hoi ik ben een hele trotse mama van een lieve lange meid!ze is dus 6 en is 1.35 lang!!ze liep op haar tweede jaar al bij de fysio voor haar enkels....ze ging voordurend door haar enkeltje en het was dus altijd blauw!kwam doordat haar spieren/enkelbanden het groeien niet aankonden....heel zielig,groeipijnen tot krijsend toe....wat had ze vaak pijn,nu is er nog een probleem bij gekomen...haar hamstrings dat zijn de spieren achter je bovenbenen zijn nu TE KORT!!!daardoor doen haar knieen pijn en kan ze sommige dingen niet zo goed,ze is verder erg leneig doordat ze ook nog is hypermobiel is!!Ik zou haar pijnen wel willen overnemen ik vind het heel erg zielig voor haar!kennen jullie dit ook bij jullie kinderen of is ze de enigste met lichamelijke problemen!!verder zou ik wel is iemand willen ontmoeten met ook een dochter van rond dezelfde leeftijd die misschien net zo lang is zodat ze zelf ook ziet dat ze niet de enigste op de wereld is die zo lang is!!ik vertel altijd dat ze erg mooi is,ze is ook erg mooi en daar mag ze trots op zijn en haar lengte is ook mooi!maar zelf word ze nu al wat onzeker afentoe!!tips/adviezen en andere herkenbare situatie's zou ik erg graag willen hebben!!het zou mij enorm helpen in deze situatie!!
alvast bedankt!! groetjes rebecca