Doorgaan naar inhoud

Uitgebreid zoeken
  • Forumoverzicht ‹ Lange Mensen ‹ Diversen
  • Verander lettergrootte
  • Afdrukweergave
  • RSS
  • Help
  • Registreren
  • Inloggen

Grote maten actie Omoda Grote Maten Mode bij Otto.nl Damesmode bij Wehkamp.nl Overhemden op maat bij capecomfort.com

Lang, Hakken, Krom Lopen???

Praat hier over (niet) gerelateerde onderwerpen.
Plaats een reactie
14 berichten • Pagina 1 van 1

Lang, Hakken, Krom Lopen???

Berichtdoor WendyH » 28 feb 2010, 13:17

Hallo!

Om het forum wat op te frissen een nieuw onderwerp, ik ben hier pas sinds gister actief, dus neem me niet kwalijk als hier al ooit een onderwerp over is gweest :wink:

Ik als 1.89er betrap mezelf er nog wel eens op dat ik ingedoken ga lopen,zitten om wat meer op "niveau" te zitten. Hebben hier meer mensen last van?? Als ik mezelf dan betrap, ga ik meteen rechtop zitten/lopen, maar wat doen jullie??? En Dames, lopen jullie op hakken???

En met uitgaan, ga je dan ook automatisch bij de mensen staan die wat langer zijn??? Ik ben mezelf hier niet echt bewust van namelijk, maar ik doe het wel. Dan voel ik me vaak toch wat gemakkelijker..

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!
Plant een zoen, oogst een glimlach
WendyH
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.89
Geslacht: Vrouw

Re: Lang, Hakken, Krom Lopen???

Berichtdoor daantje » 01 maart 2010, 22:15

Ja, dat van het uitgaan herken ik wel, al doe ik dat niet expres :p gewoon onbewust.

Maar ik dans ook makkelijk met een man van 1.70 hoor :wink:
daantje
grote reus
grote reus

Lengte: 1.94

Berichtdoor Marjoeke » 02 maart 2010, 20:06

Ik heb vroeger het advies gekregen om trots te zijn op mezelf en rechtop te lopen. Dat doe ik nu nog steeds met mijn 1.90 cm. En ik loop ook op hakken, het maakt me eleganter en vrouwelijker.

Natuurlijk vind ik het ook niet altijd leuk om de langste te zijn in de kroeg of dat er zich een aantal aan mij zitten te vergapen, maar ja daar heb ik me ondertussen bij neergelegd. Ik leg het maar uit dat ik de moeite van het bekijken waard ben.

Ik vind het wel prettig om mensen op dezelfde hoogte recht aan te kunnen kijken, maar dat zijn dan toch meestal mannen.

Ga ervoor en verwen jezelf met een paar mooie laarzen met hak!!
Marjoeke
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 190

Berichtdoor Meresankh » 03 maart 2010, 00:39

Voor mijn 17e droeg ik bijna geen hakken... nu doe ik niet anders! :D

Hakken vind ik vrouwelijk, elegant en gewoon heel mooi! 8)

Met uitgaan draag ik ze niet, puur omdat ik dan niet zo lang kan dansen en zere voeten krijg :mrgreen:
Als ik een paar hakken heb waar ik lang op kan lopen, draag ik ze gewoon naar mijn werk of naar school hoor.. opvallen doe ik toch al wel.. die paar centimeters maken dan ook niet meer uit! :) :wink:
Liefs uit het topje van Overijssel... letterlijk en figuurlijk ;)
Ryanne, 20 jaar, 1m87 lang. :)
Meresankh
klein duimpje
klein duimpje

Lengte: 1.87

Berichtdoor sukra » 06 maart 2010, 20:11

@ Marjoeke: Ook welkom als nieuw lid! Het is hier gebruikelijk als nieuwe leden zich voorstellen in het voorstel-topic. Hierin kun je zoveel (of zo weinig) kwijt als je zelf wilt! Veel plezier!
The truth is out there...
sukra
Moderator

• Website

Berichtdoor Laura » 10 maart 2010, 18:41

Ik loop nooit krom, ook al ben ik de langste. En dat vind ik niet altijd leuk maar ja met krom lopen word je ook niet kleiner. Ik draag ook gewoon hakken en hoge ook. Jammer genoeg zie ik nóóit een lange vrouw op hoge hakken :( .
Laura
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.86

Berichtdoor Madelon » 17 maart 2010, 18:37

Ik weet niet hoe andere meiden op 't forum erover denken, maar ik draag het liefst elke dag hoge hakken, maar heb nooit last van krom lopen. Misschien dat je wel dat gevoel hebt hoor, dat snap ik wel. Maar als je wat langer bent is het sowieso goed om op je houding te letten ongeacht of je hakken draagt. Kortom denk dat het wel meevalt... :)

Hoewel...soms loop ik inderdaad wel krom jah...maar dat is alleen als ik in de stad met 5 tassen vol nieuwe kleding en schoenen loop, hihi! :wink: Verder geen zorgen!
studente - shoe-a-holic - stout
Madelon
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1,86

Berichtdoor xaviera » 17 maart 2010, 21:11

herkenbare ervaringen, ik draag ook rustig hakken. Ook zonder hakken ben ik lang. De cafe-ervaringen herken ik ook. Ik heb eigenlijk nog altijd een hekel aan gelegenheden waarin je elkaar alleen maar kan verstaan door in elkaars oren te schreeuwen. Dan is lang zijn erg onhandig. Vooral als je met dames op stap bent. Ik begeef me dan ook liever onder heren: die kan je wel in de oren schreeuwen zonder krom te staan.

Alleen de laatste tijd heb ik toch ruzie met schoenen met hakken: het loopt niet zo lekker, je voeten schuiven naar voren, aan het einde van de dag wil je niets liever dan ze uit schoppen. Even goed heb ik een hekel aan schoenen waar geen sokken in kunnen (ballerina's, open schoenen). Ik krijg daar blaren in en kan er niet lang op lopen.
Ik heb vorig jaar besloten dat het uit is met de mooie modieuze prutschoenen. Ik wil alleen nog maar zeer fijne schoenen. Hoge hakken vallen dan toch 90% af. Ik heb nu Docter Martins: zaaalig. Goddelijke winterschoenen. Voor de komende zomer ben ik er nog niet uit. Dat wordt een mission impossible vrees ik :-). Of gewoon All Stars achtige schoenen.
xaviera
dwerg
dwerg

Lengte: 1.95

Berichtdoor Sanne! » 17 maart 2010, 22:28

Tip voor de lente/zomer als je gemakkelijke schoenen wilt: Asics

Zitten goddelijk! Vallen vrij groot en zijn er voor vrouwen tot 42.5, b.v. deze:
http://www.pro-shoes.nl/Shop/Product.as ... id=211819#

of deze (mannenmodel t/m maat 48):
http://www.pro-shoes.nl/Shop/Product.as ... tid=111819

Naast mijn hakken/laarzen/slippertjes/ballerina's kan ik echt niet meer zonder deze schoenen.. ;)
Sanne!
klein duimpje
klein duimpje

Lengte: 1.90

Berichtdoor daantje » 18 maart 2010, 09:42

Ik ben dit weekend voor het allereerste keer écht uit geweest naar de skihut :lol: Maar vond het wel meevallen met het naar beneden schreeuwen enzo, had niet het idee dat de kleinere mensen elkaar beter verstonden ofzo. Maargoed, ik ben ook gek op dansen, dus als ik ergens ben waar muziek gedraaid wordt, ben ik totaal niet bezig met praten, maar met dansen. :mrgreen:
daantje
grote reus
grote reus

Berichtdoor Jaschka » 19 maart 2010, 08:56

In de kroeg sta ik altijd krom, mijn vriendinnen zijn gewoonweg te klein. En tsja kan wel rechtop blijven staan als we staan te kletsen, maar dan hoor ik niks :?

Verder merk ik wel dat je onbewust toch vaak krom loopt/zit. Zodra ik het doorheb strek ik mn rug weer en gaat het weer even goed.

maar het is voornamelijk afhankelijk van de lengte van de mensen met wie je ergens bent.
Jaschka
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.82
  • Website

Berichtdoor roosjexxxx » 22 jun 2010, 21:13

hallo!
en ik voelde me altijd al zo groot
met mijn 178, dus ik draag eigenlijk geen hakken.. maar zolang ben ik dus helemaal niet!
maar echt super stoer dat veel van jullie dat wel doen. super!
nou ik ren al naar de schoenenwinkel!
roosjexxxx
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 178

Berichtdoor Madelon » 22 jun 2010, 23:17

Tuurlijk moet je het gewoon doen, je bent zo lang als je je voelt en als jij op hakken wilt lopen zeg ik: meid, lekker doen!! :D

Laat effe weten wat je aankopen worden, 'k ben benieuwd!
studente - shoe-a-holic - stout
Madelon
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1,86

Berichtdoor Tally » 07 jul 2010, 01:11

Nee, heb ik geen last van, van krom lopen en ingedoken zitten en lange mensen opzoeken.

En als mensen met mij wilen praten moeten ze dat maar met hun hoofd omhoog doen.
Stuk gemakkelijker dan dat ik een onderkin aankweek :wink:

En nee, ik loop niet op hakken, je moet het ook weer niet overdrijven.
Nee geintje, vind het niet lekker lopen / ben er het type niet voor :D
Too proud
Too strong
Paid my dues
Tally
Reusachtige reus

Lengte: 1.90

Plaats een reactie
14 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Diversen