Doorgaan naar inhoud

Uitgebreid zoeken
  • Forumoverzicht ‹ Lange Mensen ‹ Diversen
  • Verander lettergrootte
  • Afdrukweergave
  • RSS
  • Help
  • Registreren
  • Inloggen

Grote maten actie Omoda Grote Maten Mode bij Otto.nl Damesmode bij Wehkamp.nl Overhemden op maat bij capecomfort.com

Blijft een lange vrouw vrijgezel?

Praat hier over (niet) gerelateerde onderwerpen.
Plaats een reactie
46 berichten • Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4

Re: Blijft een lange vrouw vrijgezel?

Berichtdoor Laura » 02 apr 2009, 11:02

Toen ik jonger was dacht ik wel dat mannen mij vast niet zouden willen omdat ik zo lang ben. Nu weet ik wel beter.
Genoeg mannen die mij leuk vinden. Een kleinere man moet ook echt kunnen vind ik. Eerlijk gezegd ben ik nooit ermee bezig geweest dat een man langer moet zijn.
Ik zou het wel prettig vinden als hij evenlang was als ik maar ik tref altijd de kleintjes, moeten ze wel een beetje breed zijn anders valt ie zo in het niet bij mij. Maar heel kleine mannen zie ik niet staan en vind ik ook niet aantrekkelijk. 10 cm kleiner kan wel, heb ik heel geen problemen mee :) .
Denk wel dat de meeste mannen een kleinere vrouw willen, omdat dat van nature zo is. Bij dieren is het mannetje ook altijd groter dan het vrouwtje. Ik ging een keer uit met een man die bijna evenlang was als ik. maar ik kon merken dat hij zich geintimideerd voelde, want hij had het er steeds over. ik had nog niet eens hakken aan. Die kon wat mij betreft dus meteen vertrekken want als mijn lengte een issue is ben ik er gauw klaar mee :wink: , want ik wil óók hakken aan en ook als ik dan langer ben.
Laura
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.86
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor José » 02 apr 2009, 17:42

Tally schreef:Je bent helemaal hip, meis.
Volgens mij is het de nieuwste mode :wink:

Haha inderdaad! :lol:
*.Big girls- You are beautiful!.*
José
klein duimpje
klein duimpje

Lengte: 1.87

Berichtdoor TUM » 03 apr 2009, 11:20

luna schreef:Voor alle mannen op deze site: zien jullie een relatie met een vrouw boven de 1m95 of meer zitten (tenminste als ze leuk, etc. is) of is dat te groot voor jullie?

Ik ben voorheen altijd bewust níet op de lange dames afgestapt omdat ik altijd zoiets had van... ja we zijn beide langer als de rest maar dat betekend dan nog niet persé dat we elkaar leuk moeten vinden... misschien is dat ook geweest om een bepaald cliché beeld te voorkomen...
What will come will come and I'll meet it when it does...
TUM
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 2.11
Geslacht: Man

Berichtdoor Morgan Le Fay » 19 mei 2009, 17:00

Het valt me wel op dat mannen op poppetjes vallen: lieve kleine vrouwtjes.
Vrouwen die groot zijn en niet super slank komen wat grover over en dat willen de meeste mannen niet.
En ik wil ook geen man die kleiner is.
Morgan Le Fay
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 180

Berichtdoor José » 19 mei 2009, 17:12

Niet alle mannen vallen op kleine vrouwen. Mijn vriend is een stukje kleiner dan ik en hij heeft er absoluut geen problemen mee (ik trouwens ook niet). Ik denk dat je, als je iemand écht heel leuk vind, voor het innerlijk van diegene gaat en voor het totaalplaatje. Dan doet lengte er niet zoveel toe. Ik was eerst ook wel een beetje bang voor reacties uit m'n omgeving maar dat valt me 100% mee! :D
*.Big girls- You are beautiful!.*
José
klein duimpje
klein duimpje

Berichtdoor Linda megawoman » 03 sep 2009, 07:04

Hoi

Ik ben zelf 1.86 lang ik moet zeggen dat ik nooit problemen heb gehad qua vriendjes, maar kijk ik nu naar mijn 2 jongens zij zijn beide over de 2 meter die vinden lange vrouwen ook mooi, mijn jongens hebben juist de ervaring tot afwijzing door hun lengte, dus ja ik denk dat het niet uitmaakt of je nu een man bent of een vrouw.

Groetjes Linda
Linda megawoman
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.86

Berichtdoor antje79 » 04 sep 2009, 11:38

hoi allemaal

mij maakt ook niets uit om een vriend te hebben die iets kleiner is dan mij
ik heb zelf een vriend gehad die was 20 cm kleiner dan mij dat vond ik wel iets te klein

gaat mij om als het maar goed klikt aan beide kanten
en ook dat hij mijn 2 kids accepteerd dat doe ik ook als hij kids zal hebben

gr antje
antje79
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 190

Berichtdoor Dian 88 » 24 sep 2009, 13:25

In mijn puberteit vond ik het wel eens vervelend dat ik vaak langer was dan de meeste jongens. Ik kreeg in het uitgaansleven vaak opmerkingen over mijn lengte. Gelukkig niet negatief. Meer zoiets van: Zo jij bent lang zeg. Eigenlijk begon vaak op zo'n manier een gesprek met een jongen. Ik heb geen vriendjes gehad die echt een stuk kleiner waren als mij. Hooguit een paar cm kleiner.
Toch ging mijn voorkeur uit naar een langere man. Mijn huidige man is 2.00 m. Dat vind ik erg prettig. Tuurlijk is lengte niet het belangrijkste. De ''klik'' moet er uiteraard zijn.
29 jaar
Dian 88
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.88

Berichtdoor goofy » 27 okt 2009, 17:44

Ik heb ook nooit gebrek gehad aan vriendjes, korter, langer of ongeveer even lang. Mijn ex was iets groter dan ik ben, mijn huidige vriend is een halve kop kleiner dan ik ben, lekker belangrijk :P
goofy
dwerg
dwerg

Lengte: 187

Berichtdoor jenny73 » 07 feb 2010, 13:23

Ik zie totaal geen relatie in het lang zijn en vrijgezel zijn.
Ik zie het eerder als een slap excuus.
jenny73
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 186

Berichtdoor jenny73 » 07 feb 2010, 13:23

Overigens, ben alweer 11 jaar samen met mijn lief waarvan 7 jaar getrouwd. Ik ben 10 cm langer dan mijn lief.
jenny73
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 186

Berichtdoor ronkramer » 07 feb 2010, 13:29

nou dat vind ik niet leuk je ziet het ander blijkbaar ik meen dit in de grond van mijn hart is dit dan zo raar gedacht van mij heb jij nooit fantasieen gehad over een persoon
ronkramer
ukkepuk
ukkepuk

Berichtdoor Lianne » 07 feb 2010, 15:39

Waarschuwing voor ongewenst taalgebruik!

Het betreffende bericht is daarom verwijderd.

Admin team
Mijn hart schiet van blijdschap uit de kom
Lianne
Admin - langzijn.nl

Berichtdoor ronkramer » 08 feb 2010, 03:40

ik houd van lange vrouwen daar heb ik een zwak voor ik ging googlen en ik kwam op langemensenforum.nl ik las de berichten van diversen vrouwen en wat mij opvalt is dat er steeds gezegt word dat er veel nare mannen tjes of enge mannen,tjes waarom eigenlijk dat zijn toch ook mensen die hebben gewoon een zwak voor jullie soort vrouwen zijn ze dan niet leuk ofzo zijn ze zo lelijk dan wat doen ze dan verkeert in jullie ogen. ik voel mij eigenlijk aangesproken.ik heb in het verleden mij eigen niet goed kunnen ontwikkelen ik kon niet goed mee komen in het onderwijs.vandaar dat ik ongeschoold bent gebleven ben ik daarom gelijk niet meer interesant.hoe werkt dat dan bij jullie wat ga er in jullie gedachte,s rond wat denken jullie dan.dat jullie lang zijn hoe meot jullie man er uit komen te zien.ik ben ook een man van43 jaar en jullie soort vrouwen hoe is jullie gedachtengang dan wat is voor jullie een goed berichtje als jullie dat lezen.wat kan ik dan doen om met jullie te shatten minderheden hebben jullie een hekel aan waaarom dan ze hebben ook gevoelens en hoeven niet perse lelijk te zijn ze kunnen er goed uitzien.hoe ziet jullie prins er dan uit zijn er trouwens lange vrouwqen die het niet erg vinden om met een kleine man om te gaan
ronkramer
ukkepuk
ukkepuk

Berichtdoor Tally » 08 feb 2010, 04:18

Mooie mannen heb je in alle soorten in maten. Is voor mij niet afhankelijk van lengte. Maar mooi alleeen is niet genoeg. Het gaat om het totaalplaatje. Weet niet of dat veeleisend is. Je valt op iemand of niet. In ieder geval leuk om te horen dat je letterlijk en figuurlijk tegen ons opkijkt. Ik denk niet dat lange vrouwen an sich iets tegen kortere mannen hebben, ik in ieder geval niet. Mijn man is een stuk kleiner als ik. Je moet de indruk krijgen dat het gaat om een gelijkwaardige partner. Anders kun je de indruk moeder-zoon-relatie krijgen (man kijkt in alles op tegen vrouw, kan zonder niet goed functioneren). Idem dito voor het tegenovergestelde: kleinere (onzekere, denk ik) mannen die helemaal nerveus worden met een langere vrouw in de buurt. Het is ook nooit goed he ;-) in ieder geval succes ermee.
Too proud
Too strong
Paid my dues
Tally
Reusachtige reus

Lengte: 1.90

VorigeVolgende

Plaats een reactie
46 berichten • Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4

Keer terug naar Diversen