Mooi om te zien dat, als je als grote mens passende kleding draagt en je 'standing tall' staat, jij niet groot lijkt maar de anderen klein . Leuke foto's weer, mensen.
Ja, je hebt helemaal gelijk . Standing tall is errug belangrijk zo straal je veel meer kracht en zelfvertrouwen uit. Gelukkig was mijn moeder er vroeger echt een drill-sergeant in en zei ze altijd: "hup, rechtop lopen" of "je lijkt net een pijl en boog". Het ziet er ook niet uit, om met een 'groot sterk' lichaam gebogen te lopen.
Bij deze een plaatje tijdens de 24 uur van Le Mans ergens in een keuken bij een Franse familie. Als je wilt, mag je raden welke ik ben. Btw, op zo'n evenement loopt er al gauw tussen de 350.000 en 400.000 man rond en als je dan niemand tegenkomt die langer is dan jij, heb je al gauw het gevoel Remy te zijn. En hoe verder het weekend vordert, hoe dronkener de toeschouwer, hoe vervelender de opmerkingen. Ongeacht in welke taal dan ook. Dan zet ik maar oogkleppen op en oordoppen in, heb ik er het minste last van. Ik ben daar per slot van rekening om van de race te genieten en het motorgeluid.
Ik heb het nu 3 keer gezaagd, maar het blijft te kort
Het gekke van grote groepen mensen is dat ze altijd denken even originele opmerkingen te hebben . Mensen gedragen zich veel hetzelfde, daarom is het niet erg een beetje unieker te zijn met je lengte .
Hallo ik ben net nieuw hier, en nog even aan het rond kijken , maar vond dit een leuke topic aangezien ik van reizen hou en voornamelijk naar Azie( en natuurlijk wil iedereen daar met je op de foto) Hier een voorbeeldje (en ik heb er nog veel meer haha)
Jullie zouden eens in Spanje moeten kijken. In Malgrat da mar om precies te zijn. Daar ben ik tig keer op straat tegen gehouden toen ik nog blond was en dunner. .. Ik droeg hoge hakken en was toen al 190 cm. Ik bleef maar model staan daar. Haha,, ben benieuwd of ik nog ergens hang.
Verder heb ik geen voorbeeld foto als het om verschil gaat.