Doorgaan naar inhoud

Uitgebreid zoeken
  • Forumoverzicht ‹ Algemeen ‹ Algemene zaken
  • Verander lettergrootte
  • Afdrukweergave
  • RSS
  • Help
  • Registreren
  • Inloggen

Grote maten actie Omoda Grote Maten Mode bij Otto.nl Damesmode bij Wehkamp.nl Overhemden op maat bij capecomfort.com

Wat is lang?

Praat hier over algemene zaken betreffende lange mensen.
Plaats een reactie
20 berichten • Pagina 2 van 2 • 1, 2

Re: Wat is lang?

Berichtdoor PePePe » 01 feb 2010, 21:52

Daan van Tilburg schreef:@PePePe
Ik houd wel beetje van die hippere schoenen idd.
Heb jij misschien advies voor een site voor grote schoenen.
Bij groteschoenen.nl had ik mooie gezien maar was uitverkocht en werd niet meer besteld, en in februari kwam de nieuwe selectie weer binnen:D

Zelf heb ik gelukkig maat 46-47,5, dat is meestal de maximum maat voor de meeste Nike's. Ben zelf een sneakerliefhebber en draag zelf ook veel Nike Air Jordan. Dat is een basketbalmerk zoals je zelf wel zult weten en die maten gaan over de 50. De Nike Dunk en de Nike Air Force 1 gaan waarschijnlijk ook wel tot grote maten. Je moet deze schoenen natuurlijk maar net leuk vinden.
PePePe
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 2,04
Geslacht: Man

Berichtdoor Daan van Tilburg » 09 feb 2010, 19:16

Maar heb je geen site's ofzo voor me?
ben nog steeds zoekende!
en weet jij ook misschien of iemand anders hier wanneer de nieuwe collectie bij van wonderen uitkomt? bij de vrouwen zijn ze er al.

hoor nog graag reacties
Daan van Tilburg
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.92m
Geslacht: Man

Berichtdoor Trasyle » 22 feb 2010, 22:20

Hoi Daan,

Zelf 1,90 vrouw inmiddels 29 jaar. Ik ben tot mijn 24ste ongeveer een echte tante sidonia geweest.

Tip (was voor mij echt de goude tip)

EET MEER VLEES!!! hahahaha Klinkt heel stom maar zo simpel lach het bij mij. Ik ben een poos een andere vlees verhouding gaan eten. 3 stuks kip ipv 1. Groter stuk biefstuk en minder van die bijgerechten zoals rijst en aardappelen.

Ik ben in ongeveer 2 jaar van maatje 34 naar een maatje 42. Dit zit mij veel beter om het lijf.

Probeer het eens een jaartje en dan ben ik benieuwd of het voor je heeft geholpen.

Succes en ik hou je in de gaten.

Ciao

Dinotra
Trasyle
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 190
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor barbara32 » 09 maart 2010, 19:52

JohanE schreef:Tsja, ik vind iemand pas lang als ik naar 'm omhoog moet kijken. Dat overkomt me niet zo vaak. 1.92m vind ik niet superbijzonder - het grootste deel van mijn naaste fam. is minstens zo lang. "Vervelende" opmerkingen krijg ik maar zelden, maar misschien durven ze bij mij niet meer. In het buitenland krijg ik wel vaak te horen "Wow, jij bent lang!" o.i.d. maar dat is meer verbazing.

Anyways: trek 't je niet aan en probeer vooral van je lengte te genieten. Vaak is 't erg makkelijk als je overal bovenuit steekt :D

Leuk zo'n familie,, Kunnen jullie nog een nichtje adopteren???? Haha..

Maar om terug te komen op wat is lang. Lang is als de andere persoon kleiner is. En als iemand anders langer is dan ben je klein. Dus,, tja,, wat is lang.. Ik ben 190 cm gelukkig. Wilde graag kleiner zijn maar helaas is het niet anders. En als Johan zijn familie mij adopteert,, dan heb ik nergens meer last van.

:-)
Ik ben een dwerg in het verkeerde lichaam.
barbara32
klein duimpje
klein duimpje

Lengte: 190

Berichtdoor Chantalv » 23 maart 2010, 13:36

Trasyle schreef:Tip (was voor mij echt de goude tip)

EET MEER VLEES!!!

LOL, ik ben vegetariër, al 20 jaar. Ik ben echt niet dun! Gewoon veel eten lijkt me voldoende, hehe.
Daan, ik weet zo gauw je leeftijd niet meer, maar volgens mij heb je nog een paar jaar voor de boeg waarin je hoogstwaarschijnlijk nog in de breedte gaat groeien.
Chantalv
ukkepuk
ukkepuk

Lengte: 1.84

Vorige

Plaats een reactie
20 berichten • Pagina 2 van 2 • 1, 2

Keer terug naar Algemene zaken